fbpx

Rekrytointitapahtuma virtuaalisesti

Miten tapahtuma toimii ja mitä uutta virtuaalitoteutus mahdollistaa?

Showroom on virtuaalinen messuosasto

Showroom on tila verkostoitumiseen matalalla kynnyksellä: kävijät voivat kertoa teille kiinnostuksestaan nappia painamalla!

Jokaisella osallistuvalla työnantajalla on oma virtuaalinen messuosasto, Showroom, Hopinissa. Showroomit löytyvät Expo-alueelta.

Showroomista kävijä löytää seuraavat tiedot organisaatiosta:

Nimi, logo, banneri (suuri/pieni) & esittelyteksti

Esittelyvideo ja/tai live stream

Linkit työnantajan osoittamille sivuille 

Kävijälle mahdollisuus jättää yhteystiedot yritykselle

Chat kävijöiden kysymyksille

Poll-työkalu kyselyjen tekemiseen

Keskustele Meetups-ryhmissä

Ryhmäkeskusteluista voit poimia kävijöitä yksilökeskusteluihin.

Meetupsit ovat keskusteluryhmiä, joissa voi olla yhteensä jopa 20 video-osallistujaa mukana sekä satoja katselijoita. Meetupsit näkyvät tapahtuman ohjelma-aikataulussa. Keskustelut voivat olla avoimia tai vain rajatulle kohderyhmälle.

Myös kävijät voivat osallistua videolla.

Mitä Meetups-keskustelutilaisuus vaatii?

Keskustelun vetäjän + muut osallistujat, toimivat videoyhteydet sekä bannerikuvan ja esittelytekstin. Tilaisuudet max. 45min.

Verkostoituminen on helppoa

Tuliko Meetupseissa tai Showroomissa vastaan kiinnostava tekijä? Etsi kävijä People-toiminnolla ja sovi chatissä jatkot one-on-one -videotapaamiseen!

Jokainen työnantajan edustaja saa pääsylipun, joka oikeuttaa verkostoitumiseen kaikkien kävijöiden kanssa. Työnantajan edustajien lukumäärää ei ole rajoitettu.

Myös Contact Forum järjestää työpajoja ja keskusteluja Meetupseissa, joihin osallistumalla voit tavata potentiaalisia hakijoita.

Puhujaksi päälavalle?

Sisältöä, joka on suunnattu alan opiskelijoille ja tuleville asiantuntijoille? Kyllä!

Päästä asiantuntijat ja esiintyjät ääneen.

Tee vaikutus kävijöihin laadukkaalla sisällöllä, me hoidamme ammattimaisen kuvauksen. Esityksessä voi olla dioja, videoita ja useampia esiintyjiä. Webinaarin aikana esiintyjät voivat vastata chatissä kysymyksiin, webinaarin jälkeen kysymyksiin vastaaminen mahdollista myös suoralla videoyhteydellä.

Puhujan kuva ja webinaarin aihe nostetaan lavaohjelmaan ja tapahtuman esittelysivulle.

Webinaarit kuvataan tammikuussa Messukeskuksessa. Myös oma kuvaus on mahdollista. Kaikkien esitysten tallenteet jaetaan jokaiselle tapahtumaan osallistuneelle messujen jälkeen.

Webinaarien aikataulut:

Virtuaalitapahtumalla täydennät rekrytointimarkkinointia

Virtuaalinen tapahtuma kerää saman sivuston alle helpon videoviestinnän, chatit ja streamit, kattavat haku-ja suodatusominaisuudet niin osallistuvista yrityksistä, tapahtuman ohjelmasta kuin kävijöistäkin. Sekä työnantajien edustajat että kävijät voivat lisäksi jakaa itsestään lisää tietoa, esimerkiksi esittelyn ja LinkedIn-profiilin.

Osallistuminen matalalla kynnyksellä mistä päin Suomea hyvänsä avaa tapahtuman ovet yhä laajemmalle kohderyhmälle.

Usein kysytyt kysymykset

Milloin tapahtuma aukeaa ja pääseekö sitä testaamaan?

Löydät linkin tapahtumandemon esittelyyn täältäTyönantajaksi rekisteröityneet pääsevät testaamaan tapahtumaa ensimmäisen kerran joulukuussa sekä vielä tammikuussa pari päivää ennen tapahtumaa.

Montako osallistujaa virtuaalitapahtumaan voi tulla?

Ei huolta – tapahtumaan voi osallistua jopa 100 000 kävijää! Emme ole rajoittaneet myöskään työnantajan edustajina osallistuvia. Työnantajat saavat oman lipputyypin ja laajemmat toiminnot sekä pääsyoikeudet tapahtumaan.

Mistä löydän messupakettien hinnat ja sisällön?

Tutustu virtuaalisiin messupaketteihin tästä. Lokakuun ajan edullisemmat hinnat!

Mitä kaikkea messupakettiin sisältyy?

Messupakettiin kuuluu virtuaalinen messuosasto, työpaikkailmoitukset ja esittelyt Contact Forumin Työnantajat 2021 -sivustolla. Tutustu virtuaaliseen messuosastoon tästä.

Kuinka paljon ja minkä koulutusalan kävijöitä tapahtumassa käy?

Viime tammikuun Contact Forumissa vieraili yli 5500 messukävijää. Kävijöitä oli kaikista korkeakouluista, eniten Helsingin yliopistosta, Metropoliasta ja Aalto yliopistosta. Järjestämme etäkatsomoita eri ainejärjestöjen kanssa, teemme valtakunnallisesti markkinointia suoraan korkeakouluihin, opiskelijayhdistyksiin ja useisiin työnhaun kanaviin. Avaamme ennakkorekisteröitymisen joulukuussa, jolloin saamme ensimmäisiä arvioita kävijöistä.

Milloin on viimeinen aika ilmoittautua?

Ilmoittautuminen on auki vuoden 2020 loppuun.

Voiko messupaketin laskuttaa 2020 tai 2021 ja millaiset peruutusehdot ovat?

Ennakkovaraajat voivat peruuttaa ilmoittautumisen maksutta 2020 lokakuun loppuun asti. Laskutamme 50% ennakkovarausmaksun syksyllä jo 2020, jos aiemmin fyysiseen tapahtumaan (2021) ilmoittautunut yritys haluaa siirtää osallistumisensa 2022 tapahtumaan.

Yritys voi peruuttaa osallistumisensa 14 vuorokauden ajan ilmoittautumisesta ilmoittamalla siitä kirjallisesti meille. Jos yritys haluaa peruuttaa myöhemmin kuin 14 vrk kuluessa osallistumisensa,  on se silti velvollinen maksamaan puolet (50%) osallistumismaksusta, jos peruutus tapahtuu ennen 1.11.2020. Mikäli yritys peruuttaa osallistumisensa 1.11.2020 jälkeen, se on velvollinen maksamaan koko (100%) osallistumismaksun.

Tutustu Hopiniin

tammikuu 2021
No event found!