Käytämme sivustollamme evästeitä

Tervetuloa näytteilleasettajaksi
Contact Forum 2025 -tapahtumaan!

Tälle sivulle olemme koonneet erilaisia ohjeita ja vinkkejä messupäivää varten; miten messupäivään valmistaudutaan, sekä mitä asioita tapahtumapäivänä ja sen jälkeen tulee ottaa huomioon. Kiitos osallistumisestanne Suomen suurimpaan korkeakoulutettujen rekrytointi- & uratapahtumaan!

 

Rekisteröidy näytteilleasettajaksi

Yritysten edustajien tulee täyttää henkilökohtainen rekisteröityminen tapahtumaan. Rekisteröitymisen jälkeen saatte sähköpostiinne QR-koodin, jonka skannaamalla saatte tulostettua henkilökohtaisen rintatarran tapahtuman rekisteröintipisteelle.

2026 Messukartta - Rebook-etu voimassa 7.2.2025 asti!

Varmista osasto parhaalla sijainnilla 22.1.2026 järjestettävään Contact Forumiin – veloitukseton peruutusmahdollisuus 07.02.2025 asti!

Valmistelut ja tilaukset messupäivää varten

01
Katso vuoden 2025 messukartta tästä:
02
Työpaikkailmoitukset

Pääsette julkaisemaan avoimia työtehtäviä kirjautumalla tunnuksillanne Contact Forumin työpaikkasivustolle. Mikäli ette ole vielä rekisteröityneet, voitte rekisteröityä alla olevasta linkistä.

Huomioithan, että jokaisella yrityksellä on yhdet yrityskohtaiset tunnukset. Mikäli et tiedä onko teillä tunnukset, näet sivuston yrityksille -osiosta rekisteröidyt yritykset, joille on luotu jo tunnukset.

03
Markkinoi osallistumistanne sosiaalisessa mediassa

(linkin takaa löydät valmista materiaalia, mitä voit poimia ja käyttää vapaasti markkinoinnissanne):

04
Toimita materiaalit näytöille

Jos olette tilanneet näytön kalustetilauksen yhteydessä, voitte lähettää materiaalin/videon vuokranäytöille seuraavan linkin kautta. Näin pystymme testaamaan ja laittamaan videon teille valmiiksi pyörimään näytölle ennen tapahtuman alkua. 

Videoiden tulee olla mp4-muodossa, Enimmäis resoluutiota 1920×1080.

Jos kyseessä on powerpoint-esitys, niin tallennattehan sen ensin mp4-muotoon.

Toimita materiaali viimeistään 14.1. mennessä!

05
Osta liput Employer Branding Forumiin

Kaipaatko inspiraatiota ja työkaluja organisaationne työnantajamielikuvan kehitykseen?

Contact Forumin kanssa samaan aikaan järjestetään Messukeskuksessa uusi Employer Branding Forum, joka pitää sisällään:

  • Huippupuheenvuoroja
  • Verkostoitumista
  • Konkreettisia esimerkkejä ja työkaluja miten muut yritykset ovat parantaneet työnantajamielikuvaansa
  • Kattaus palveluita ja tuotteita työnantajamielikuvan kehitykseen

Voit lukea lisää tapahtumasta täältä

CF kumppaneille rajoitettu määrä lippuja alennettuun hintaan.

Voitte tilata lippuja tällä lomakkeella. 

06
Tutustu Employer Branding Forumin näyttelypuoleen ilmaiseksi

Voit myös tulla tapahtuman näyttelypuolelle verkostoitumaan ja tutustumaan ilmaiseksi!

Rekisteröityminen näyttelyalueelle sisältää pääsyn näyttelyyn, verkostoitumisalueelle ja Speaker Corneriin.

Rekisteröidy ilmaiseksi alta!

03
Hakusanalomake

Ilmoita teille relevantit hakusanat, jotta voimme kohdistaa markkinointia sopiviin ainejärjestöihin.

04
Kaluste & lisätilaukset

Tilaa kalusteet osastollenne 13.12.2024 mennessä:

05
Grafiikkaohjeet

Lue grafiikkaohjeet osastollenne jos teillä on gold/platinum osasto tai jos grafiikat on tilattu lisäpalveluna classic osastollenne:


Lähetä alla olevan lomakkeen kautta valmiit seinägrafiikat, tiskien brändäysmateriaali ja Classic-osastojen vektorimuotoiset logot. (Viimeinen lähetyspäivä 13.12.2024.)

Esimerkkejä messuosastoista

Alla esimerkkejä messuosastoista, joita nähtiin Contact Forum 2023 -tapahtumassa:

Aikataulu

Keskiviikko 22.1. Rakennuspäivä

10.00-18.00 Huolto-ovi 5.6 auki

10.00-14.00 Rakennus vain erikseen sovituissa tilanteissa

14.00-18.00 Yleinen rakennus- ja somistusaika kumppaneille


Torstai 23.1. Contact Forum 2025

8.00-10.00   Huolto-ovi 5.6. auki

8.00-17.30   Messuaukio pääsisäänkäynti & Messuparkin sisäänkäynti auki

10.00-17.00 Tapahtuman aukioloaikoina huolto yleisösisäänkäyntien kautta

10.00  Ovet auki kävijöille!

17.00  Tapahtuma päättyy, purku alkaa (Huolto-ovi 5.6.)

22.00  Purku päättyy

Rakennus

Kaikki CF:n kautta tilatut messupaikat rakennetaan valmiiksi. Kaikilla kumppaneilla on mahdollisuus tulla valmistelemaan osastoaan jo keskiviikkona 22.1.2025 klo. 14-18.

Kulku huolto-ovesta 5.6. Ei tarvetta erillisille kulkuluville!

Poikkeustilanteissa ständejä voi tulla valmistelemaan aiemmin ke 22.1., mutta olkaa ajoissa yhteydessä, niin saamme sovittua nämä tapaukset erikseen rakennuttajamme kanssa

Kaikki suuret omat rakenteet tulee tuoda Messukeskukseen viimeistään keskiviikkona 22.1. Suuria rakenteita ovat kaikki sellaiset kalusteet, joita on hankala siirtää koon tai painon vuoksi. Rollupit eivät ole raskaita kalusteita.

Yhteyshenkilö: Ida Lehdonpolku 050 464 6420 / ida.lehdonpolku@contactforum.fi

Somistus

Kaikki CF:n kautta tilatut kalusteet ovat jo valmiiksi toimitettuina osastoille.

Somistusaikana (keskiviikkona ja messuaamuna) voi tehdä vielä osaston viimeiset valmistelut ja asetella kalusteet.

Kiinnitysmuodot seiniin:
Velcronauha
Teippi
Koukut
EI NIITTEJÄ TAI NASTOJA!

HUOM.
Ei-brändättyyn seinään voi kiinnittää julisteita tai logoja.

HUOM.
Näytteilleasettajat vastaavat rakenteisiin aiheutuneista vahingoista.

Purku

Mikäli käytätte omaa kuljetusliikettä tai rakentajaa, varmistakaa myös purkuaikataulu. Jos messuhalliin jää jotain, veloitamme säilytyksestä Messukeskuksessa toimivan huolitsijan Niemi Messupalvelut Oy:n hinnaston mukaisesti.

Niemi Messupalvelut Oy,

puh. 020 554 5670,

Huom. Ottakaa seinäkankaanne mukaan päivän jälkeen! Messukeskukseen jätetyt kankaat heitetään pois. Seinäprinttejä voidaan uudelleenhyödyntää tulevissa tapahtumissa.

expo@niemi.fi.

Lounasravintolat rakennuspäivänä

Ke 22.1.

Fair Buffet                     10.30-15 (NoHo)

Mesta                              11-15 (NoHo)

Café Milano                   8-17 (NoHo)

Cafe&deli                       11-15 (NoHo)

Hanko Aasia                  11-15 (NoHo)

Platta                                11-22 (NoHo)  

 Huom! Käynti ulkokautta.

Open Lobby                  11-22 (NoHo)  

 Huom! Käynti ulkokautta.         

             

Friends&Brgs                10-16.30                              

Hesburger                       11-15   

Piazza Italia                    9.30-17

Lounasravintolat messupäivänä

To 23.1.

Ennakkoon tilatut lounaslipukkeet toimivat NoHon ravintoloissa.

Fair Buffet                      10.30-15 (NoHo)

Mesta                               11-15 (NoHo)

Lilla Strindberg              9.30-16.30 (NoHo)

Café Milano                     8-17 (NoHo)

Cafe&deli                         11-15 (NoHo)

Hanko Aasia                    11-15 (NoHo)

Cafe 5                                8-16                              (vain kumppaneiden taukotila)      

Platta                                   11-22    (NoHo)                        Huom! Käynti ulkokautta.

Open Lobby                     11-22    (NoHo)                      Huom! Käynti ulkokautta.

Friends&Brgs                   10-16.30           

Hesburger                          11-15

Piazza Italia                        9.30-17

NA-hinta (14,60€/buffet lounas) on saatavilla rintatarralla (ilman QR-koodia).

Muistakaa mainita vielä kassalla Contact Forum näytteilleasettajalounas.

Saapumisohjeet

Julkisilla: Eteläinen pääsisäänkäynti, Messuaukio 1, 00520 Helsinki

Tapahtuma on hallissa 4, joka sijaitsee Eteläiseltä sisäänkäynniltä heti vasemmalle käännyttäessä toisessa kerroksessa.

Autolla: Messuparkki, Pohjoinen sisäänkäynti: Ratapihantie 17

Saavuttaessa Pohjoiselta sisäänkäynniltä, kävelkää suoraan toiseen päähän Messukeskusta, nouskaa portaat ylös ja juuri ennen Eteläisen sisäänkäynnin ovia, kääntykää oikealle.

Pysäköintimaksu yhdeksi vuorokaudeksi on 14€ (päivitetty hinta 2024) seuraavan linkin kautta voi ostaa parkkilippuja etukäteen tai maksaa paikan päällä käytön mukaan.

Värikoodaus

Tapahtuman rekisteröintipisteeltä löydät erivärisiä tarra-arkkeja. Voit halutessasi liimata omaan nimikylttiisi sopivan värisiä tarroja viestittääksenne kävijöille, minkä alan opiskelijoita olette etsimässä!

Sininen = tekniikka /teollisuus / insinöörit

Keltainen = IT / ICT / insinöörit

Vihreä = liiketalous / hallinto / kaupan ala

Oranssi = muut opintoalat

Huomioi, että erotat kävijät yritysedustajista nimitarran QR-koodista. Yritysedustajien nimikyltissä ei ole QR-koodia, kun taas kävijöillä tämä on näkyvillä. 

Narikkapalvelut
ja wifi

Tapahtuman rekisteröintipiste ja läntinen narikka sijaitsevat lasigalleriassa katutasossa heti vasemmalle käännyttäessä Eteläiseltä sisäänkäynniltä. Messukeskuksen muut narikat eivät ole Contact Forumin käytössä.

Lääkäripäivät järjestetään Messukeskuksessa samaan aikaan.

Näytteilleasettajien Wifi-yhteys

Verkko: ”Exhibitor”

Salasana: ”Expo124578”

Kumppaneiden taukotila ja varastotilat

Messuhallin sisällä 5D lohkossa (viereisellä näyttelyalueella, messualueelta 5.6 huolto-ovelle päin) on kahvila, josta on varattu kumppaneiden edustajille oma taukoalue. Kumppaneiden taukoalue sijaitsee kahvilan ylätasanteella ja tarjolla on kahvia, sekä teetä päivän läpi!

Käy myös Redbullin alueelta hakemassa energiaa päivään!

Varastotila, jossa voitte säilyttää jakotavaraanne tai muuta tavaraanne päivän aikana. Varastotila sijaitsee messukartalta katsottuna oikeassa yläkulmassa (messuhallin sisäänkäynniltä katsottuna vasemmassa päädyssä, vessojen edessä)

Jätehuolto ja siivous

Näyttelyalueella on EKO-piste, jonne voi viedä osastolla syntyvät jätteet. Jokaisella osastolla on oma pieni roskakori, joka helpottaa roskien keräämistä.

Mikäli tarvitsette ylimääräisen siivouksen kesken päivän, näytteilleasettajat tilaavat tarvittaessa osastonsa siivouksen suoraan

Solilta – 040 561 7848

Olkaa ystävällisiä ja jättäkää ständi päivän päätteeksi siistiin kuntoon ja kerätkää roskat kierrätyspisteelle!

Tapahtuman jälkeen

Kiitos osallistujille sekä hakijoille.

Kertokaa mitä paikkoja teillä on vielä auki, monet kävijät lähettävät hakemuksen vasta tapahtuman jälkeen.

fiFinnish